Kes Pijak Perut

Kes 1: Saya tengah tido menelentang tetibe Irfan datang hempas badan atas perut sya yang boyot.

Kes 2: Saya tengah tido mengereng tetibe Irfan datang duduk atas perut, konon nak menyandar kat mama dia.

Kes 3: Saya tengah tido tepi tingkap tetibe Irfan datang pijak perut sebab nak tengok luar tingkap.

Kes 4: Irfan gedik nak berdukung lalu panjat badan saya dari bawah sampai ke atas termasuk memijak perut saya.

Kes 5: Irfan suke menggelupur tak tentu hala lalu tertendang perut saya banyak kali.

Kes 6: Saya tengah cucuk insulin kat perut tetibe Irfan datang terjah sampai jarum terodok masuk perut. Wujud ke term terodok tue?

Saya rasa seperti mahu mengikat kuali di perut sebagai protection dari serangan anak sendiri. Buat adik Irfan, thanks sebab masih survive hingga kini. Semoga kita akan terus bersabar sampai kamu keluar yer baby.

1 comments:

Anonymous October 10, 2012 at 12:04 PM  

hi..sy baru read u rblog..kesian u kunaz..sabar bebyk...anak2 ni kdg2 bila tau dpt adik...mcm2 dia buat kt kita...doa byk2 moga dia dgr kata terutama bila adik dia dah kuar..sy pun pernah merasa..bukan dipijak perut tp anak yg sulong xmau langsung dgn sy...tiap kali ambik umah pengasuh....dia xnak blk..kalo nak pun bila ayah dia ambik dia..memg ms tu tertekan sgt sbb nak manja ngn anak sulong tp dia sndri jauhkan diri dari kita...tiap kali pas solat...bykan doa moga si anak kembali kepada kita n harap dia dpt terima kita berdua..(ibu n bayi dlm kandungan)..alhamdulillah..lps baby kuar..yg sulong syg sgt dgn adik dia..

Blog contents © Stories of Heart 2010. Blogger Theme by NymFont.