to-update-list

Saya sangat nak update blog tapi sangat takde masa. Nak tengok laptop pun tak sempat. I kan perdana menteri... Tapi entry nie as reminder untuk diri sendiri. Saya plan nak update bende2 ni nanti:

1) Kisah Irfan 10 bulan (walaupun dia dah 14 bulan now) sebab sangat banyak bende berlaku masa Irfan 10 bulan
2) Breastfeeding updates. Lama dah kan tak share pasal breastfeed
3) Kisah Irfan sakit
4) Kisah rumah saya dilawati langsuir (serius tak tipu)

Ok 4 tu jela dulu nanti kang cakap jer lebih, update nye tak. Haha! Owh pastu nak overhaul balik blog nie plannye. Tengokla lepas dah setel ACD nanti ke.

Owh announcement, esok adalah anniversary saya dah setahun keje kat department baru. Clap clap! Keje kat department baru nie adalah salah satu perkara terbaik dalam hidup saya untuk tahun 2010-2011 selain beli rumah and beranakkan Irfan. Ahh tapi lepas nie ade re-org lagi. Aaaaa pindah lagi...

Dear hubby yang kat Labuan now, I nak coklat hershey cookies & cream k. beli extra tau, nak kasi kat ofismate!

1 comments:

F a i z a h ' s July 9, 2011 at 11:01 PM  

Langsuir???serius kunaz??cpt update ye!!

Blog contents © Stories of Heart 2010. Blogger Theme by NymFont.