Herbalife : Week 2

Dah 2 weeks plus consumed Herbalife nie. Tak cukup 2 minggu sangat pun actually sebab ade gak yang ponteng (hubby's fault of coz! haha!). And I'm going to go for the 2nd set now because 1 set of F1 and F3 is for 2 weeks nyer consumption.

Haritu order vanilla flavour. Sedap! Sebab vanilla nie kite leh pelbagaikan cara minum dia. Normally saya akan blend dengan susu coklat, strawbery or soy bean. Saye suke susu soya yang brand SoyRich. Sebab dia ade campur oat sesiap dengan soy tue, so saye dapat multiple benefits. Oats sangat bagus untuk absorb kolestrol dalam darah ok!

Now, saye order flavour Cappucino plak. Tak try lagi this one, baru sampai tadi. Plus, I did order the following items too:





Yes, they are Chocolate Peanut Protein Bar and NouriFusion Multivitamin Cleanser. Memule saye assume coklat tue tak best. Yela, coklat untuk diet kan, sure tawar and tak sedap. Tapi sangat sedap rupe2nye. 1 kotak tu ade 14 bar. This chocolate bar is to assist weight loss and control our appetite. Sebab if saya breakfast and lunch dengan Herbalife shake, in between kadang2 ada rasa lapar. So I bought this. Sedaappp!!!

Pastu cleanser tue saje jek gatal beli. Sebab cleanser Clinique saya pun dah nak abih. 1st time pakai not bad la. Banyak buih dia. Nie tatau nak komen cane sebab baru sekali pakai. Tengokla dalam seminggu kalau saya jadi cun saye update dalam blog nie. Wahaha! Cleanser jer pun padahal. Lainla pakai complete set, logikla nak cun pun. Haha!

Owh, lupe plak nak update. Dalam 2 minggu nie saya hanya turun 2 kg jek. Sob sob.. Tapi perut dah kurang 2 inches! Pingang 1 inch! Bontot tak kurang! Damn! Jadi tak balance dah body. Takpe2, sebab last week memang kurang disiplin sket pun. Cube lagi, yeahh!! To those who purchase through me, thanks a lot! I'll try to assist you the best I can =)


3 comments:

bijoux August 6, 2009 at 9:59 AM  

kunaz, tatau la cara kau bancuh mcm mane. tp aku, blend ngn ice+buah2an..so that vanila or choclate tu ade rase mcm smoothie kat kedai. best jugak la. tarok pisang, mango, strawbery pon sedap. selamat mencuba~

kunaz August 6, 2009 at 6:58 PM  

ha'a vanilla tu blend dgn pisang sangat best! aku mmg jarang shake, seme aku blend biar sampai jadi smoothie huhu... eh awat ko mkn herbalife gak nih. ko kn dh kurus kering...heh

bijoux August 11, 2009 at 8:35 AM  

aku dulu slalu buat utk bfast. aku tak leh bfast kueh2 ni..tak cukup zat lah. dlu kat utp mkn bende sehat2 je roti sume lengkap la. da keje lak terabai. tu aku beli. plus aku kat us ni senang sket nak wat alas perut time tgh lapa sgt..nak puase lg la..senang!!

Blog contents © Stories of Heart 2010. Blogger Theme by NymFont.