U.K Funfair




That is the latest photo of us at U.K funfair. Dah nak sebulan funfair nih ade kat Miri nih, semalam baru berpeluang pegi. 

Hubby went to Labuan for 2 days, pagi Sabtu baru balek. That was the 1st time hubby left me alone. Normally, I'm the one who leave him for 'overseas' meetings. But I was enjoying my loneliness. Ade mesin jahit la katekan. Kain buruk pun rase cam nak jahit. Wahaha!



Tue gambar kami atas sotong kurita. Tempting sungguh bile nampak sotong tue pusing2 dari jalanraya. Terus ajak hubby naik. Lama tak jerit2 kat funfair, and we did that last weekend. Plan nak naik seme bende cam roller coaster, but I'm having a frequent headache lately, takut termuntah2 mase tengah pusing2, tak pepasal seme orang dapat free flavour. Heh!

Owh kami juge main a few games, bajet nak dapat teddy bear la kan. Sekali seme tak berhasil. Tambah2 seme duit token untuk main tue, we bet dah dapat beli sekor teddy bear kat supermarket. Haha!

Besides, we did a horrible expenditure last weekends. We bought a new set of Acer's desktop. Piju balik Besut dia angkut sekali laptop Acer saye. So, saye now hanya depends pada Acer kecik nie, yang tujuan asal dia hanya untuk travel masa meetings sahaja. Dah
overused dah nie ha, almost 24 jam sehari on. Sian dia, dahla kecik...

And paling kelakar, we've already bought ourselves the presents for our 1st anniversary this coming August. So, konfem tak surprise dah. 2-2 jenis tak penyabar nak beli cecepat. Haha! But we will reveal the presents in August. Heeee....


4 comments:

~lalala~ June 30, 2009 at 9:04 AM  

funfaaaaiirrrrrrrrrr.........!!!!! woooooooooohooooooooo...!! aku ske..!

btw kunaz, dulu ade funfair kt kedah, n kwn aku skali try je kiterg dh dpt twinnie the pooh besar gedabak. haha.

kunaz June 30, 2009 at 10:25 PM  

wehhh!!! terenye kwn ko. aku smlm menyumpah2 ckp funfair penipu. aku syak dia ltak kipas kt memane so that tembakan aku seme x kene. (padahal aku yg x reti) wahaha! weh aku rindu ko la intan. lalala....

jengae July 1, 2009 at 1:31 PM  

kunazzz kiut sgt korg ni pegi funfair..have fun menjahit kunaz!!

kunaz July 1, 2009 at 5:14 PM  

tq jengga! yess i'm having so much fun with this new hobby. sampai leper bontot2 asek duduk mesin kain. haha!

Blog contents © Stories of Heart 2010. Blogger Theme by NymFont.