I'm In Labuan

Yes, I'm in Labuan now. It's my 1st trip here and I'm supposed to enjoy every moment of it because I always look forward to be here. According to many people, Labuan has nice beaches and of coz lah due to that tax free thing.

But I'm not. Very not. Huhu... You know what, sebelum, semasa dan selepas balik dari abah's funeral, I had to travel almost every week, got meetings almost every two days and loaded with workload almost everyday. Di sebalik kesibukan, sempat gak conduct 1 kelas mekap. Haha!

Last week I went to KL. I drafted one entry tapi tak siap lagi. Nantilah saya sambung, coz suddently had to go to Labuan for 2 days. Tau kene gi Labuan masa saya tengah present kat KLCC. Not happy with that news. My mind and body is not fit to cater that yet, but then what to do. Saye dah TERLALU penat. Rasa cam sama penat dengan masa kawen dulu. Plus BWE sangat sibuk now. Seme orang cam terpaksa backup keje orang lain sebab tak cukup tenaga keje.

Rasa cam watak Dragon Ball yang energy dia kene sedut sampai kering. Badan saya dah sakit2. Otak pun berserabut, asyik headache so cane mau enjoy dengan kondisi cani. Huhu... Tadi juga, terpaksa makan pain killer sebab headache dari pagi till malam tak stop walopun dah sapu balm setengah botol. Azam baru actually to stay away from ubat-ubatan. Ubat2 kaki saya tue pun dah berpaket2 dapat tapi saye tak makan pun. But this time sik dapat bah...

Tadi saya pegi massage centre dekat hotel kat Labuan nih. Area pinggang belakang cam sakit gile. Cam urat2 tegang gile kat situ. Every pergerakan sangat menyakitkan. Nak tunduk, nak duduk, nak bangun tidur, nak mengiring seme sakit. Tukang urut saya tue dari Thai. Dia urut stail Thai. Mak aih sakit tak hengat. Saye memang suke urut, and selalu tertido time kene urut. But this time memang takleh tidur ah. Sakit sesakit2nye. Now tengah tampal plaster besar kat area tue. Hopefully bangun pagi esok dah okay.

Oklah, tak sabar nak balik Miri. Saya dok lepak hotel jek nih tak kuar memane. Takpela, will come here again with hubby one day. Waaaa rase cam nak unpaid leave jek sebulan untuk rehatkan segala2nya, mind body and soul. Huhu... Bertahanlah!


1 comments:

nadxoxo April 16, 2009 at 10:56 PM  

bertahanlah kak naz!!!

Blog contents © Stories of Heart 2010. Blogger Theme by NymFont.