Dipaksa Amik MC

Walaupun tajuk post nie kedengaran agak bajet, like "Eii dah dapat MC bajet taknak MC" (haha!) tapi terimalah hakikat bahawa ini adalah satu kebenaran yang hakiki (ape saye merepek nih).

Alkisahnya, kaki kanan saye dah almost sebulan ade ketulan kat bawah buku lali. Sangat sakit bile berjalan, kene terjingkit2. Sakit sebelum hubby datang sini lagi. Jadi cepat penat if byk berjalan and berdiri. Betis jadi tegang sebab asyik berjingkit. Kaki kiri pun cepat lenguh sebab terpaksa tampung my whole body since saya banyak limitkan pergerakan kaki kanan. Dahla berat badan cam ikan paus.

Last 2-3 weeks dah pegi klinik. Dapat 2 jenis ubat makan and 1 ubat sapu. Doktor cakap saya maybe ade terseliuh somewhere tapi seingat saya takde plak. Weekend lepas kaki saye jadi makin bengkak and urat kembang sana sini.

So tadi kul 11 pagi saye gi klinik tue sekali lagi since ubat dah abih. Doktor tengok kaki terus suruh MC 2 hari. Saya nego dengan doktor suh kasi untuk next week sebab banyak keje kat ofis, tapi tak dapat. PPA tak start buat lagi wey!! Huhu... Nego dengan Iskandar lak leh tak saya keje gak arini and esok, pastu ganti cuti MC tu ari lain. Tak dapat gak. Huhuhu...

Terus saye balik umah. It's already 11.3o am! Lunch hour kul 12! Dah rugi separuh hari. Kalau tau dapat MC, saye pegi klinik tue pagi2 bute lagi. Huhu... Okla, esok cuti lagi. Daaa...

0 comments:

Blog contents © Stories of Heart 2010. Blogger Theme by NymFont.