Update Dalam Teksi

Cube teka saye kat mane? Saye dalam teksi!!! Haha! Wohh!!! Pnat tak hengat. Flight saya dari Miri tadi kul 2 pm. Sebab last minute nyer arrangement, tiket seme abih, so kene transit ke Kuching dulu dari Miri.

Nie 1st time kene transit. Demm! Leceh nak mampus! Kene kuar flight angkut beg seme, gi kastam balik and then boarding the same flight again!! Kul 6pm camtu baru sampai KLIA. Next flight plak kul 8pm. Tue pun pegi Kuala Terengganu. Should be if nak ke Kerteh, airport Kuantan lagi dekat.

Now tengah on the way ke hotel Awana Kijal which will take about 2 hour journey from the airport. Dah keras berkematu dah bontot saya nih asek duduk jek dari tadi. Rugi tol. Book tiket last minit dah mahal tu satu hal dah. Pastu book Awana Kijal mahal2 hanya untuk tidur for a few hours. Saya dijangka sampai ke hotel kul 11pm and pagi esok dah kene check out. Huhu.. Takpelah, Petronas bayar..

Tapi sayang ah.. since saya yang keep track G&A untuk department nih. YEP dah memang konfem overspent, mostly banyak kat travelling. Eh ape saya merepek updet mende2 keje nih. Hmmm just nak isi masa 2 jam dalam teksi nih. Aduuhh...

Sebbaik abang teksi nie acceptable dia nyer topik2 perbualan. Haha! And esok he will pick me up from PMO to the airport again. Dia cakap dia bleh stop untuk saya beli kopok lekor wat balik Miri. Best best... Hehe..

0 comments:

Blog contents © Stories of Heart 2010. Blogger Theme by NymFont.