Bukak Puasa

Baru balik dari Eastwood nih. Arini contractor Neural banje lak. Semalam Eastern Energy banje makan kat Marriot. Kenyang cam ular sawa telan kambing! Darah tinggi laa saye ari2 makan lamb...

Actually, sepanjang bulan pose nih dah 4 kali dapat invitation dari kontraktor bukak pose kat hotel tapi saya dapat gi 2 jek. Sekali tak dapat sebab ade course (tapi bukak pose provided gak kat course) and 1 lagi time balek Ipoh.

Saye malu. Tiap kali saya amik makanan sure penuh pinggan dengan food. Saya amik jek seme bende yang dia hidang. Tak kire perempuan mahupun lelaki, semua terkejut tengok food saya. Saya makan lak cam serigala jadian tengah pregnant. Tak control langsung. Habis lak tuh seme. Haiihh buruk tol perangai. Ah peduli aper! Makan free... Huhu...


3 comments:

azie September 20, 2008 at 2:11 PM  

if you don't mind, may i know who did ur makeup for u in the white dress (during akad nikah)? can i have his/her no? u look so gorgeous in the picture. Thanks!!

kunaz September 20, 2008 at 7:27 PM  

sure. do visit www.seindahwajah.com. cheers!!

Iman September 26, 2008 at 1:14 PM  

hahaha...naz naz...

Blog contents © Stories of Heart 2010. Blogger Theme by NymFont.