End of BOP

4hb BOP dah habis. Sori tak update sebab cam sama jek aktiviti untuk 3 hari tu, tadah telinga dengar ceramah + makan + jumpe orang + balik hotel + breakfast dimsum. Hehe... Malam tue amik bas pegi Ipoh. Sampai Ipoh makan kat White Coffee dulu dengan Zak. Dalam kul 1 pagi baru sampai umah sewa Zak. Saya terus tidur, Zak tidur dalam kereta depan kedai mamak. Sian dia..

Subuh2 esok tu my mom + adik bongsu sampai dari Terengganu naik bas. Tue 1st time diorang naik bas datang Ipoh so terlajak sampai ke Lumut. Zak suruh pakcik bas drop kan diorang depan UTP and kami pegi amik naik kete. Balik umah sewa semula rest2, pastu keluar makan and shopping kat Tesco, Jaya Jusco dengan Greentown Mall. Plan nak pegi semua shopping complex kat Ipoh tapi tak cukup masa sebab kene tidur awal sebab esok nak drive gi KL. Kat Ipoh tak shopping barang hantaran langsung. My mom jek beli barang untuk dia.

Esok tue dalam kul 8 am bertolak ke KL. Check in hotel lepas tue terus mulekan aktiviti shopping. Mama pegi shopping dengan adik saya and saya pegi shopping dengan Zak. Banyak shopping complex kami pegi tapi mostly banyak beli kat Sogo sebab tengah sale. Esok tue (Sabtu) awal pagi dah checkout hotel + hantar mama and adik ke stesen bas + dating and sambung shopping berdua dengan Zak.

Next2 entry saya akan try cite pasal barang2 hantaran and persediaan2 lain. Plus nak abihkan cerita pasal PIPE yang dah basi tue. Haha! So today I'm back in Miri. Semalam masa berpisah dengan Zak kat balai perlepasan saya nanges. Sob2.. Manje cam itik.

Kesimpulannya, sangat gembira tak terkata. After having a rough life kat Miri nie seronok dapat jumpe orang2 tersayang, shopping2 + makan2 + gelak2 sesame. Huhu... Owh, thanks to Pana yang amik saya kat airport semalam. Hehe...

0 comments:

Blog contents © Stories of Heart 2010. Blogger Theme by NymFont.