Borneo Games Bliss Part 1

Being a part of the Borneo Games community is one of the best experience in Miri so far. The game ended yesterday. So sad. I don't want it to end. I wanna it to be repeated forever. Saya sanggup turun training hari2. Waaaa!!! Sedihnya sedihnya sedihnya.....

Skuad badminton dapat pingat gangsa. Overall score, SKO dapat tempat ke-2. Last year tempat last, so pencapaian yang sangat membanggakanlah. Masa 1st game, uncle Marli reminded me kalau bahu saya sakit jangan sampai pihak lawan realize sebab nanti diorang akan amik kesempatan. So saya tahan sakit sepanjang main. Menang straight set. Abih jek game, saya keluar court and menangis kesakitan. Malu gile nangis depan orang tapi sakit takley cerita time tue. Huhu...

Next game saya direhatkan. Setiap perlawanan akan hantar 5 team. Kami kalah tipis jek 3-2 dengan MLNG and ABF. Their male players are so powerful and ours couldn't beat them. Tapi kalah pun a few points behind jek. Takpe next year leh cuba lagi. Hehe...

Winning the 1st game was so sweet. Getting the medal was so great, walaupun gangsa jek. Rasa cam lebih bersemangat untuk practice harder for next year. But, on top of all, the experience being in the team is so memorable. Saya sangat sayang dengan orang2 Borneo Games terutamanya team badmintonlah.

Since saya baru kat SKO nie, they treat me so nice. Semua offer macam2 jenis kebaikan. Seronok dapat hang around dengan diorang. If takde Borneo Games, memang takde chance saya nak kenal semua orang. Games ni bukan staff jek yang join. Pakgad, managers, etc seme join. My big boss Raymond pun ada. Lawakla pakcik tue. Dahlah muka dah macam badut, pastu dia gi buat perangai sarkis plak sepanjang seminggu kat Sabah nie. Tak larat dah nak gelak. He's so energetic and it was so fun laughing and jumping with him. Haha!

0 comments:

Blog contents © Stories of Heart 2010. Blogger Theme by NymFont.