BOP, KLCC

Dah kat Semenanjung. Esok ade Business Orientation Program (BOP) 3 hari kat KLCC. Orang lain excited nak balik tapi saya heartless jek nih. Petang flight, pagi baru start packing2. Tadi pegi airport Miri Sani tolong hantarkan. Sani tue orang HR yang dah banyak tolong memudahkan hidup saya kat SKO nie.

Sampai KLIA naik limo ke Hotel Concorde. Now dah kat hotel. Tengah lalok dah nie ngantuk tapi nak update jugak. Tadi bukak fridge. Wohoo ade Tiger dengan Heineken. Ade coke jugak tapi RM8 setin. Cekik darah sungguh. Huhu...

After 3 hari kat KL, nak balik Ipoh sehari. Nak pegi urut bahu dengan makcik yang pernah urut saya masa saya injured teruk waktu industrial training dulu. Pastu mak dengan adik saye akan ke Ipoh jugak. Lepak kat Ipoh sehari utk shopping barang2 hantaran kahwin then esok tue pegi KL semula sambung shopping kat KL pulak. Tidur kat KL 1 malam and then kami caucincau. Mak dengan adik naik bas and Zak anta saya gi KLIA.

Btw, according to a lot of people, BOP adalah satu program mendengar yang amat membosankan. Takpe2, I'm a good listener. Haha! Hoping to see some good faces in KLCC tomorrow.

0 comments:

Blog contents © Stories of Heart 2010. Blogger Theme by NymFont.