Taman Buaya Miri

Yo everyone! Ahad lepas saya dipaksa oleh Pana and the gang ke Taman Buaya. Seramai 6 orang telah ke Taman Buaya itu (ape giler skema ayat!) Sepatutnya ramai lagi tapi some of them ada yang pergi PIPE termasuklah Syahnaz. Padan muke Syahnaz takleh ikut. Haha! So inilah antara gambar2 kenangan kami di Taman Buaya itu.

Peluk abang buaya

Dari kiri : saye, srikan, buse, buaya, pana, ariff


Saye dan Ariff. Daring tak kami main buaya?


Saye, Fendi and Ariff kasi rusa makan pisang


Saye dan beruang yang tak cute langsung!


Yurrkk!!! Kasi free pon takmo!



Selepas itu kami dinner di Taman Seroja. Woohhh!!! Sangat best food kat situ. 1st time makan rasa Semenanjung and leh mengalahkan Semenanjung kot. Saya order nasik goreng ayam. Sangat lazat. Pana order sup daging. Enak jugak! Dak2 laki tu makan nasik lemak bungkus jek. Saye yang nak kawen diorang lak yang diet lelebih. Haha!


Lepas tue shopping sket di Bintang Plaza. Esok tu 4 of us (saye, Pana, Ariff and Fendi) pergi main badminton plak kat KRP. 1st time saya main dengan puas sebab takde orang lain pagi tue. Main 3 jam straight sampai baju basah kuyup and badan lembik2.


Diorang sangat bagus. Sangat menyokong usaha saya nak kurus. Ajak main sports la. Pastu makan saya pun diorang jaga, tak kasi makan banyak and yang berlemak sangat. Pastu if saya gedik2 pun diorang warning cecepat "Hey, nak kawen, nak kawen" Haha! Walaupun Zak tak datang lagi kat sini, nama Zak sangat famous di sini. Huhu..


Owh btw, Ariff tu trainee kat SKO nie. Junior Civil kat UTP. Saya tak pernah nampak pun muke dia before ni but he claimed saya pernah ajar dia StaadPro kat lab. Pastu dia selalu nampak saya and Zak di library. Anyway, it's truly nice to have them around. Till then.


2 comments:

~lalala~ May 22, 2008 at 5:24 PM  

wah2. sronok gle g tmn buaya! kem salam kt pana n the geng!

btw kunaz. sori sgt ah lupe nk wat transkrip ko... aku asyik lupe.... huhuhu... sori sgt2... huhu. 20 hb ari tu br abes paper... sori!!!

Syahnad May 22, 2008 at 11:57 PM  

slambe pi taman boya tak ajak aku... tape2. aku tau ko saja carik boya kt situ. mentang² zak tade...

Blog contents © Stories of Heart 2010. Blogger Theme by NymFont.