01/01/08

It's the end of 2007 so goodbye 2007. My life was so colourful throughout the year. It was bright and shining. And it's so sad to leave you 2007. Thanks for everything. You did a lot!

And it's the beginning of 2008 so welcome 2008. And today (01/01/08) is our 4th anniversary. Happy anniversary sayang. This year tak dapat celebrate sesama tapi dah berjaya spent masa bersama weekend haritu. He came to Trg, took me to KL, jalan2 kat KL, shopping2, makan best2, tengok movie Alvin and the Chipmunks kat Ipoh, etc. Those 3 beautiful days meant a lot to me dear. I love you so much sayang... Nanti ade rezeki kite jumpe lagi yer~~~

Tahun baru memang sinonim dengan azam baru. Penat saya pikir ape azam tahun nie. Yang terkeluar kat otak nie just nak diet jek. Haha! So main azam adalah mahu diet. Haritu konon nak diet dah sekali time raya haji terbertukar jadi karnivor maging yang ganas. Everyday makan lembu selang seli dengan ayam.

And 2nd azam cam biasalah, nak improve to be a better person. Better in terms of being a better muslimah, better daughter, better wife-to-be (huhu), better staff kalo dah dpt permanent job nanti, etc.

Saya tak perlukan kehidupan yang maha mewah dan maha moden. Saya tak perlukan fesyen yang Allah tak suka untuk rasa cun. Saya tak perlukan jawatan paling hebat dalam dunia. Saya tak perlukan hiburan yang melalaikan untuk rasa gembira. Apa yang saya mahu hanya berikut:

Saye mahu jadi orang yang sentiasa di bawah lindungan-Nya. Saye mahu hati saya diisi dengan apa jua kebaikan dan kegembiraan. Saya mahu hidup tenang sampai mati. Saya takmahu terlibat dengan perkara2 yang menjejaskan ketenangan minda saya. Saya mahu buat perkara yang saya suka dalam kehidupan saya. Saya mahu dikelilingi dengan kasih sayang. Saya mahu hidup sihat sentiasa.

1st draft utk tarikh kahwin saya adalah 08/08/08 (akad) so majlis 09/08/08. So kepada kawan2 yang nak datang silalah mark kalendar korang yer. Iman wajib datang bertiga (minimum) okay! Haha!

4 comments:

~lalala~ January 1, 2008 at 10:38 AM  

yeay! kunaz nk kawen thn ni! woohooo! sape mekapkn ko nnt kunaz? aha

kunaz January 4, 2008 at 12:01 AM  

tatau lg intan. bende lain seme x pk lg, juz pk tarikh jek. tp xkn mekap sdiri laaa...

aku btau tue bkn nk blagak ape tau. sbb cam ramai jek akan kawen 8/8/8 so aku nk book kwn2 aku suh dtg majlis aku lu. btau lewat2 nnt, lmbt spread n kemungkinan ade yg ttinggal. nnt ade lak ckp aku x btaula ape laa. lgpun mende baik elokla disebarkan kn. huhu...

ko pon wajib dtg tau intan. kte wat reunion housemate kite yg 11 org tu. hahaha! eh campo 4 lg x-osmet (cena, fisza, khin, mimi) huhu..

iman January 12, 2008 at 3:58 PM  

heih..lmbt lg! cis. apesal ade MINIMUM d situ. ye nnt aku bw femily, dolah pon bawa family dia. haha

kunaz January 12, 2008 at 11:28 PM  

eleh iman wat2 xphm. kate nk berbesan dgn aku. silela beranak sorg lg anak lelaki lak. hahahaha!

Blog contents © Stories of Heart 2010. Blogger Theme by NymFont.