Final Semester Part 9

Ini merupakan last entry utk topik ini. In a few minutes time I'll be leaving UTP. Baru lepas pack semua barang except this computer. Sob sob.. sedih sungguh.

Semalam balik dari kenduri kawen sepupu tunang saya di Taiping, saya renung setiap inci UTP nie. Tak sangka sungguh. Saya datang ke UTP dgn perasaan sedih sebab paksarela belajar kat sini. Tapi end up saya keluar dgn perasaan sedih jugak tapi sebab sayangkan UTP nie.

So hari ini 10/12/2007 tamatlah kisah kehidupan saya di UTP nie. I was expecting a long entry for this topic. Banyak nak kasi acknowledgement tapi time constraint lak harinie. Next entry maybe.... So everyone, I'm moving forward. Goodluck everyone. Thanks and sorry for everything.... Goodbye UTP. I love u!!!

2 comments:

iman December 12, 2007 at 3:49 PM  

ha ah. aku pon xpct ko menulis dgn hebat kisah sedih meninggalkn utp since ko pon dah merenung tiap inch kat utp kan. hahha!
weh bole imagine perasaan jiwa-jiwa ko meninggalkn utp. hehhe
dah oh please la, kalo ade nx entry pasal topik yg same i.e. utk bg acknwldgement, sile la mention name aku fes. :))

kunaz December 12, 2007 at 11:06 PM  

isskkk ko nih, terpaksa aku take time perah otak nk pk nk acknowledge ape kt ko. hahaha! ok, i will soon bebeh! haha! bz nih, aku dok kt komp jek mak aku dok blkg ajak borak. susah nk updet blog these days. haha

Blog contents © Stories of Heart 2010. Blogger Theme by NymFont.