Final Semester Part 6

Esok 1st paper saya di semester terakhir ni. Lps tu lg 8 hari saye dh totally merdeka. Paper esok paper HRM (human resource management), subjek yg totally menghafal. Ayat jek, ade sket2 jek nombor, tu pon nombor mukesurat jek. Kesimpulannya, agak kronik jugakla percubaan saya study subjek2 menghafal nih.

Saya berjaya menghabiskan study week dgn gilang gemilang. Bajet pegi study kat library for more concentration. Tapi saye bawak laptop, kat lebri lak ade wireless. Maka, dari pagi sampai ptg tu keje saya hanya membalas msg2 customer dan client yang turut tak buat keje kat ofis diorg. Hehe... Kedasatan saya berbisnes membuatkan org lain lak yang risau dgn paper saye yang esok nih. Eheh!

Semasa posting ini dibuat, saye akan ke library dlm 15minit lagi. Semoga hari ini dpt study dgn hebat. Amiinn... Owh, sgt tak sabar nak habis final sbb nak sambung buat bende yang hati suke. Hehe..

0 comments:

Blog contents © Stories of Heart 2010. Blogger Theme by NymFont.