Engagement Preparation Part 3


Buat semua yang menunggu gambar cincin degawan. Dah siap, but saye kurang berpuas hati dgn hasilnya. Kurang halus ukirannya di pandangan mata saya yang sangat halus ini. And the width is a bit wider than the one I've instructed him to do. Maybe the one-week dateline was too short for him to make it nicer, sbb cincin2 kat kedai dia semua halus ukirannya. But, overall still ok la. Cincin tunang je pon kan awk kan? Huhu... sori...

So, itulah cincinnyer. Abah saye nak yang lebar sket and ade batu. And saye lak nak yang simple, batu tak timbul, and can be "daily-wearable" without any hesitation or without having a feeling as a dukun named Degawan. Haha!

Hmm.. alang2 dah taruk cincin Zak nie, letak sekali la cincin tunang saye kan? Hehe, tak saspen langsung. Takpela, majlis nie pon untuk ahli keluarga jek, so blog ni jela tempat saye leh berkongsi dgn kawan2 saye. So, inilah bakal cincin tunang nanti, dh shoot earlier. Plan nak upload after engagement. Huhu....


So, rasenye ni je update utk preparation majlis nie. Not much to prepare sebab seme upah orang. Makanan orang masak. Baju tunang and perhiasan di hari majlis orang sponsor. Hias2 dulang dah setel. Saye sekarang cuma menjadi surirumah sepenuh masa jek. Heh!

Not sure akan update posting ke tak before the engagement day comes. So, hoping that everyone could wish us the best of luck in our future. And korang pun, semoga berbahagia selalu. Huhu...

7 comments:

sabrina July 2, 2007 at 8:17 PM  

huih,mmg cincin degawan.besar bakkk :P

kunaz July 2, 2007 at 9:07 PM  

ha'a physically nmpk agak bsar ah tp bile dh kat jari it looks fine jugakla. x mcm degawan la. huhu... (jari abah jadi tester sbb same size)

Iman July 3, 2007 at 3:50 PM  

hah testing2

Iman July 3, 2007 at 3:55 PM  

haha dapat.ceh penat aku type smlm.dh lupe dh ape nk tulis.hah not bad la cincin degawan tuh.dan cemane ko leh dpt cincin tunang ko tuh?kn x tunang lg. x serprais langsung.haha.hey semoga semua berjalan lancar :)

kunaz July 3, 2007 at 9:51 PM  

laaa... kn aku beli cincin tu sama2 dgn zak n mak aku. aku yg pilih tu. cun x? hehe.. n aku kan mmg jenis x sabo, lps bli jek sampai umah trus amik gambo. haha!

kunaz July 3, 2007 at 9:52 PM  

owh btw, fungsi bawak mak aku kerane dia adelah ratu tawar menawar. time dia tawar aku lari ah... x sampai ati kat seller. haha!

Iman July 4, 2007 at 7:59 PM  

hahaha :)))

Blog contents © Stories of Heart 2010. Blogger Theme by NymFont.