Finale

Paper dah abih, parut jerawat dh makin kurang, berat dah turun 5 kilo.. yuhuuuu!!! Hehe.. Actually, tak bajet pun akan trn 5 kilo sbb after I've managed to lose 1.5 kg in 4 days long time ago, saye tak teruskan sgt diet program tue. Nie seme gara2 study week. Yela, bile kite belajar bersungguh2, kepala akan rasa tension, dan bila rasa tension cara terbaik to mitigate it adalah dgn berjalan2 amik angin + makan. Hehe..

Saye dgn Zak akan keluar makan setiap kali kami keluar dari library. And kami keluar library 3 kali sehari. Wahaha! Tp, berat saya yg trn 5 kilo itu hanya mengembalikan berat asal badan saya. Mungkin sbb saya dah stop makan ubat elergik. And mungkin jugak saya makan dgn berhemah walaupun makan byk kali. Hehe. Saya masih tak minum ais, amik sket nasik and makan byk sayur & buah. And mungkin jugak dgn bantuan supplement2 yg saya makan. Tak kesahlah ape pun, yg penting saya happy dgn progress ini.

Ah!! Still got 1 presentation left. Hissss! Dah x larat sgt dh rasenye. Saye nekad, ape nak jadi nnt jadi la. I've done my best utk Dr Shark spjg 2 semester nie till dah takde pape yg nak diberi dah. X larat! Saya even dah tawar hati dah dgn FYP nih.. lantaklah ape nak jadi. Huhu...

Dr Shark adalah seseorang yang hanya memandang outcome tanpa mengire prosess utk menghasilkan outcome itu. Separuh mati pon dia x kesah. Other lecturers keep saying that Dr Shark's students are labour and itu lagi menawarkan hati saya. Haha! Anyway, tanggungjawab masih tanggungjawab. I'll do the best I can in this coming presentation. =D

0 comments:

Blog contents © Stories of Heart 2010. Blogger Theme by NymFont.