Hehehe...

Hehehe.... sinis sungguh gelakanku ini... Hmmm... Baru bbrp hari lepas saye sedikit terkilan setelah mendengar berita perkapelan seorang rakan saya yang baik. Ntahla, dgr khabarnya, pasangannya ada rekod buruk dalam soal percintaan. Saya cuma risau rakan saya yang baik ini akan kecewa di hari muka. Tapi saya takkan semudah itu utk menilai dan menghukum seseorang. Sebab saya percaya akan kuasa cinta itu. Cinta mampu mengubah alim ulama menjadi syaitan and vice versa. And yang paling penting, saya sangat percaya pada rezeki dan jodoh. Kalau ade jodoh, whatever it comes, jodoh takkan ke mana....

Kemudian harini ini saya tersangat gembira kerana mendengar berita ttg perkapelan seorang lagi rakan saya dengan seorang lagi rakan saya. 2-2 baik dan saya sgt merestui hubungan mereka (erkk..cam parents diorg la plak).

Sebelum ini, slh seorg kawan saya yang baik ini pernah kapel dgn seorg lagi kawan saya yang juge baik. Tapi sayang, jodoh tak panjang. Saya sedih mereka clash tapi sekarang saya gembira kerana kedua-dua mereka telah mendapat pengganti yang lebih baik dan lebih serasi. Hikmah Allah begitu indah. Dia memberikan kita sedikit kesengsaraan utk mengecapi kebahagian selepas itu. Secara tiba2, saya memanjat kesyukuran kepada Allah kerana memberi hidup yang bahagia buat kawan2 kesayangan saya, seperti mana Dia memberikan kebahagiaan kepada saya.

Walaubagaimanapun, saya bangga sebab saya masih hebat dalam permainan jigsaw puzzle. Saya mampu mengumpulkan bbrp info utk menjadi satu fakta yang kukuh. So, be careful to those yang suka cakap berbelit2 dgn saya. Fakta2 anda berada di dalam database otak saya di saat anda mula mengenali saya. It's just I seldom show it up, let it be my personal record. Anyway, tahniah yer kepada kawan2 di atas. Saye tahu sendiri, takde org bitau. Haha!

0 comments:

Blog contents © Stories of Heart 2010. Blogger Theme by NymFont.